• Skip to primary navigation
  • Skip to content
  • Skip to footer

PROPARK.pl

Parking pod pełną kontrolą

  • Urządzenia
    • Automaty rozliczeniowe
    • Bileterki
    • Terminale wyjazdowe
    • Szlabany
    • Moneterki
    • Żetoniarki
    • Tripody CAME
    • Parkomaty
  • Oferta
    • Zarządzanie parkingami
    • [NOWOŚĆ] System informacji o zajętości miejsc na parkingu
    • Dla hoteli
    • Dla centrów handlowych
    • Dla biurowców
    • Dla szpitali
    • Dla uczelni
    • Dla urzędów
    • Dla giełd
    • Dla TIRów
    • System kontroli wjazdu/wyjazdu na parking
    • Programy
      • Program parkingowy „Easy parking”
      • Total Control Parking 3.7
  • Parkingi
    • Parkingi strzeżone
    • Parkingi obsługowe
    • Parkingi bezobsługowe
    • Parkingi z identyfikacją rejestracji
    • Parkingi abonamentowe
  • Cennik
  • Referencje
  • Realizacje
  • Do pobrania
  • O nas
  • Aktualności
  • Kontakt
  • BLOG

Blog · 15 sierpnia 2016

Gwarancja w świecie systemów parkingowych

Zakup systemu parkingowego to zadanie trudne. Trudne ze względu na fakt, że jest on kupowany zazwyczaj pierwszy raz, a osoba kupująca nie ma ani wiedzy w tym temacie ani doświadczenia. W tym przypadku trudno liczyć na doświadczenia znajomych, sprawdzone opinie w internecie itp. Wynika to oczywiście z niszowego charakteru tego zadania. Istnieją dwie główne grupy kupujących. Pierwsza to firmy, które chcą wprowadzić porządek na terenie swojego parkingu, zapewnić miejsca przede wszystkim dla swoich klientów. Drugą grupę stanowią firmy, które uruchamiają parkingi z myślą o zarabianiu pieniędzy.

Niestety brak wiarygodnych informacji sprawia, że bazujemy na obietnicach i zapewnieniach sprzedawcy. Teoretycznie w dzisiejszych czasach dużej konkurencji powinno mieć to pełne potwierdzenie w obsłudze po sprzedaniu systemu. Niestety tak jednak nie jest. Przed zakupem dowolnego systemu zalecamy:

  • Sprawdzić referencje oraz nawiązać kontakt osobisty z firmami, który zakupiły rozwiązania danej firmy 6, 3, 2 lata temu. Dlaczego tak? Dobry system powinien bez większych problemów działać ponad 6 lat. 3 lata to okres zaraz po gwarancji. Czy to także okres poważniejszych problemów z systemem? Po 2 latach można ocenić jakość serwisu gwarancyjnego.
  • Precyzyjnie ustalić zakres gwarancji. Czy gwarancja obejmuje samą gwarancję na produkt/system, czy obejmuje także robociznę i dojazd? Coraz częściej spotykam się z przypadkami, że firmy, które zakupiły system parkingowy u innego dostawcy szukają zewnętrznego serwisu lub są nawet zdecydowane na wymianę systemu na nowy. Spowodowane to jest dużymi problemami oraz znacznymi kosztami dojazdów, robocizny i części.
  • Jeżeli firma chwali się wieloma realizacjami, poproś o ich pełną listę i poproś o kontakt z losowo wybranymi firmami z listy. Ten jeden krok może zaoszczędzić Państwu wybranie złego dostawcy i problemów z tym związanych.

Filed Under: Blog

admin

Reader Interactions

PROPARK Wiesław Górski, 42-500 Będzin, ul. 1 Maja 5
NIP: 644-292-53-82, REGON: 278129764

Footer

Dział handlowy
tel.: 735-41-41-41
email: sprzedaz@propark.pl
Dział serwisu
tel.: 735-41-41-42
email: serwis@propark.pl
Biuro
tel.: 735-41-41-45
email: biuro@propark.pl
PROPARK Wiesław Górski
42-500 Będzin, ul. 1 Maja 5
NIP: 644-292-53-82
REGON: 278129764

Copyright © 2023 · Showcase Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in

Ten serwis używa plików cookie i podobnych technologii. Brak zmiany ustawień w przeglądarce oznacza akceptację Więcej Akceptuję.
Polityka prywatności i cookies
Necessary Always Enabled